Шановні випускники коледжів!
Кафедра "Підприємництво та бізнес-адміністрування" запрошує вас на навчання за освітньою програмою "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
на другий курс (з нормативним строком навчання)
Освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спрямована на підготовку фахівців з організації та моделювання власного бізнесу, створення та розвитку стартапів, ведення ефективної підприємницької діяльності в різних сферах економіки, зокрема в торгівлі та біржовій діяльності з використанням традиційних та новітніх методів (інтернет-трейдинг, електронна комерція та ін.) та набуттям практичних навичок роботи на платформах фондових, валютних і товарних бірж. Студенти вивчають комплекс дисциплін з питань організації та управління бізнесом, торговельної та комерційної діяльності. Випускники отримують теоретичні знання та практичні навички організації та ефективного провадження власної справи і бізнес-проектів.
Освітньо-професійна програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Строки прийому заяв та документів,
конкурсного відбору та зарахування на навчання
Реєстрація електронних кабінетів розпочинається 01 липня на сайті https://cabinet.edbo.gov.ua/login
Прийом заяв і документів, вступні випробування, конкурсний відбір та зарахування на другий курс (з нормативним строком навчання) на навчання за освітніми програмами підготовки бакалавра на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в такі терміни
2. Прийом заяв і документів, вступні випробування, конкурсний відбір та зарахування на навчання вступників на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня бакалавра проводиться в такі терміни:
Етапи вступної компанії |
Денна форма навчання За кошти фізичних та/або юридичних осіб |
||
Початок реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів |
01 липня | 01 липня | 01 липня |
Реєстрація заяв вступників розпочинається |
з 19 липня до 18:00 31 липня |
з 19 вересня до 27 вересня |
з 19 жовтня до 27 жовтня |
Надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб | не раніше 09 серпня |
29 вересня | 29 жовтня |
Зарахування вступників:
– за кошти фізичних та/або юридичних осіб |
не пізніше 30 серпня |
не пізніше 30 вересня |
не пізніше 31 жовтня |
Ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання
(освітній ступінь бакалавра)
Галузь знань | Спеціальність |
Спеціалізація (освітня програма) |
Ліцензовані обсяги | Нормативні терміни навчання |
Денна форма навчання | Денна форма навчання | |||
07 Управління та адміністрування | 076 Підприємництво та торгівля | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність | 100 | 3 р. 10 м. |
Вартість навчання
освітній ступінь бакалавр
- спеціалізація Підприємництво, торгівля та біржова діяльність:
денна форма - 26 000 грн
Назви посад, які можуть займати бакалаври підприємництва, торгівлі та біржової діяльності згідно з штатними розписами підприємств та організацій, а також органів державної влади та місцевого самоврядування
№ | Сфера діяльності |
Перелік структурних підрозділів, у яких мають працювати випускники |
Перелік посад, на яких мають працювати випускники |
1 | Державна служба | Категорії фахівців, визначені у довіднику типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженому Наказом Нац. агентства державної служби України № 11 від 13.09.2011 |
- посади державних службовців місцевих державних адміністрацій: спеціаліст II категорії, спеціаліст; - посади державних службовців, що мають наскрізний характер: спеціаліст II категорії з питань кадрової роботи та державної служби (в органах виконавчої влади); - посади державних службовців – функції помічників керівників |
2 | Органи місцевого самоврядування | Згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посади працівників з освітнім рівнем «бакалавр» відносяться до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. | Класифікація посад - до сьомої категорії відносять – посади радників, консультантів секретаріатів районних у містах рад, спеціалістів виконавчих органів районних у містах, міських (міст районного значення) рад, спеціалістів виконавчих органів сільських, селищних рад. |
3 | Комерційні банки | Відділи економічної безпеки |
Спеціаліст відділу економічної безпеки Економіст Спеціаліст з торгівлі цінними паперами |
4 | Інвестиційні компанії | Відділи інвестицій та економічної безпеки | Спеціаліст з оцінки ризику |
5 | Промислові підприємства і їх об’єднання | Відділи інвестицій та управління ризиком |
Спеціаліст відділу управління ризиком Економіст |
6 | Страхові і перестрахувальні компанії | Усі функціональні відділи |
Менеджер зі страхування Провідний спеціаліст Спеціаліст Директор філії (представництва) Провідний менеджер Оцінювач ризиків (андеррайтер) Провідний оцінювач ризиків (провідний андеррайтер) |
7 | Брокерські компанії | Усі функціональні відділи |
Начальник відділу Провідний брокер Брокер Дилери |
8 | Підприємства сфери торгівлі | Усі функціональні відділи |
Агенти з торгівлі майном Технічні та торговельні представники Брокери (посередники) з купівлі-продажу товарів Агенти з клірингу (обмінних товарних операцій) та експедиції Торгівельні брокери |
Документи для приймальної комісії
Після отримання рекомендації до зарахування необхідно підтвердити своє бажання навчатися у своєму електронному кабінеті за допомогою КЕП або надати оригінали документів до приймальної комісії
На кожного рекомендованого до зарахування студента потрібно створити справу (папка-швидкозшивач "Справа А4" та 2 файли) за наступними документами:
1. Дві копії документа, що посвідчує особу з реєстрацією за місцем проживання.
2. Дві копії ІПН.
3. Дві копії військово-облікового документа для військовозобов'язаних.
4. Дві копії документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додатка до нього.
5. Оригінал документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього.
6. Чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
7. Дві копії документів, які підтверджують право вступника на пільгові умови вступу (за наявності).
Прийом документів здійснюється:
- за адресою
Харків, вул. Маршала Бажанова 17, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 9.00-17.00 (в інші дні за домовленістю)
Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту - 105 аудиторія адміністративного корпусу
– поштою:
Нова пошта або Укрпошта (з Кур'єрською доставкою):
адреса: 61002, Харків, вул. Маршала Бажанова 17, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова, Відділ діловодства і архівної справи (Документи для приймальної комісії) Телефон +380996222311 Мартиненко Людмила Михайлівна
– електронно на пошту директорату
Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту -
Ми чекаємо на вас!