Шановні випускники шкіл!
Кафедра "Підприємництва та бізнес-адміністрування" запрошує вас на навчання за освітньою програмою "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спрямована на підготовку фахівців з організації та моделювання власного бізнесу, створення та розвитку стартапів, ведення ефективної підприємницької діяльності в різних сферах економіки, зокрема в торгівлі та біржовій діяльності з використанням традиційних та новітніх методів (інтернет-трейдинг, електронна комерція та ін.) та набуттям практичних навичок роботи на платформах фондових, валютних і товарних бірж. Студенти вивчають комплекс дисциплін з питань організації та управління бізнесом, торговельної та комерційної діяльності. Випускники отримують теоретичні знання та практичні навички організації та ефективного провадження власної справи і бізнес-проектів.
Освітньо-професійна програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Строки прийому заяв та документів,
конкурсного відбору та зарахування на навчання
Реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті триватиме з 14 березня до 11 квітня 2024 року
Сервіс для реєстрації: https://my.testportal.gov.ua/registration/nmt
Персональний кабінет: https://my.testportal.gov.ua/cabinet/login
Реєстрація електронних кабінетів розпочинається 01 липня 2024 року на сайті https://cabinet.edbo.gov.ua/login
1. Порядок роботи приймальної комісії під час прийому документів та проведення конкурсного відбору (дні тижня та години):
Понеділок - п'ятниця: з 9.00 до 17.00, обідня перерва: з 13.00 до 14.00
Субота: з 9.00-13.00;
Неділя – вихідний.
2. Прийом заяв і документів, вступні випробування, конкурсний відбір та зарахування на навчання вступників на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня бакалавра проводиться в такі терміни:
Етапи вступної компанії |
Денна форма навчання За кошти фізичних та/або юридичних осіб |
||
Початок реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів |
01 липня | 01 липня | 01 липня |
Реєстрація заяв вступників розпочинається |
з 19 липня до 18:00 31 липня |
з 19 вересня до 27 вересня |
з 19 жовтня до 27 жовтня |
Формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих з повідомленням про отримання чи неотримання ними права здобувати вищу освіту за державним або регіональним замовленням |
не пізніше 05 серпня |
||
Вступники, які отримали рекомендації, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення |
до 18:00 08 серпня |
||
Зарахування вступників:
–за державним замовленням проводиться;
– за кошти фізичних та/або юридичних осіб |
не пізніше 10 серпня
не пізніше 30 серпня |
не пізніше 30 вересня |
не пізніше 31 жовтня |
Надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції | не раніше 09 серпня |
29 вересня | 29 жовтня |
Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб | не пізніше 17 серпня |
Вступники можуть подати до 5 заяв на місця державного та регіонального замовлення у фіксованих (закритих) та відкритих конкурсних пропозиціях. Подання заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/ або юридичних осіб - до 15 заяв (включаючи заяви на бюджет).
Ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання
(освітній ступінь бакалавра)
Галузь знань | Спеціальність |
Спеціалізація (освітня програма) |
Ліцензовані обсяги | Нормативні терміни навчання |
Денна форма навчання | Денна форма навчання | |||
07 Управління та адміністрування | 076 Підприємництво та торгівля | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність | 100 | 3 р. 10 м. |
Перелік конкурсних предметів у сертифікаті Українського центру оцінювання якості освіти
(для вступників на основі повної загальної середньої освіти)
Галузь знань | Спеціальність | Спеціалізація (освітня програма) |
Денна форма навчання (бюджетна, небюджетна) |
Вага предметів сертифікатів ЗНО |
Вага атестату про ПЗСО |
Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі |
07 Управління та адміністрування | 076 Підприємництво та торгівля | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність | 1. НМТ зукраїнської мови | 0,35 | 0 |
100 |
2. НМТ зматематики |
0,4 | 100 | ||||
3. НМТ з історії України
|
0,25 |
100 | ||||
4.Іноземна мова або біологія або фізика або хімія або укр.література або географія |
0,25 0,2 0,2 0,2 0,25 0,35 |
100 | ||||
Мотиваційний лист | 0 |
Мотиваційний лист не збільшує конкурсний бал. Враховується лише у випадку, коли декілька абітурієнтів мають однаковий бал.
Вартість навчання
освітній ступінь бакалавра:
- освітня програма Підприємництво, торгівля та біржова діяльність :
денна форма - 26 000 грн;
Назви посад, які можуть займати бакалаври підприємництва, торгівлі та біржової діяльності згідно з штатними розписами підприємств та організацій, а також органів державної влади та місцевого самоврядування
№ | Сфера діяльності |
Перелік структурних підрозділів, у яких мають працювати випускники |
Перелік посад, на яких мають працювати випускники |
1 | Державна служба | Категорії фахівців, визначені у довіднику типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженому Наказом Нац. агентства державної служби України № 11 від 13.09.2011 |
- посади державних службовців місцевих державних адміністрацій: спеціаліст II категорії, спеціаліст; - посади державних службовців, що мають наскрізний характер: спеціаліст II категорії з питань кадрової роботи та державної служби (в органах виконавчої влади); - посади державних службовців – функції помічників керівників |
2 | Органи місцевого самоврядування | Згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посади працівників з освітнім рівнем «бакалавр» відносяться до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. | Класифікація посад - до сьомої категорії відносять – посади радників, консультантів секретаріатів районних у містах рад, спеціалістів виконавчих органів районних у містах, міських (міст районного значення) рад, спеціалістів виконавчих органів сільських, селищних рад. |
3 | Комерційні банки | Відділи економічної безпеки |
Спеціаліст відділу економічної безпеки Економіст Спеціаліст з торгівлі цінними паперами |
4 | Інвестиційні компанії | Відділи інвестицій та економічної безпеки | Спеціаліст з оцінки ризику |
5 | Промислові підприємства і їх об’єднання | Відділи інвестицій та управління ризиком |
Спеціаліст відділу управління ризиком Економіст |
6 | Страхові і перестрахувальні компанії | Усі функціональні відділи |
Менеджер зі страхування Провідний спеціаліст Спеціаліст Директор філії (представництва) Провідний менеджер Оцінювач ризиків (андеррайтер) Провідний оцінювач ризиків (провідний андеррайтер) |
7 | Брокерські компанії | Усі функціональні відділи |
Начальник відділу Провідний брокер Брокер Дилери |
8 | Підприємства сфери торгівлі | Усі функціональні відділи |
Агенти з торгівлі майном Технічні та торговельні представники Брокери (посередники) з купівлі-продажу товарів Агенти з клірингу (обмінних товарних операцій) та експедиції Торгівельні брокери |
Документи для приймальної комісії
Після отримання рекомендації до зарахування необхідно підтвердити своє бажання навчатися у своєму електронному кабінеті за допомогою КЕП або надати оригінали документів до приймальної комісії
На кожного рекомендованого до зарахування студента потрібно створити справу (папка-швидкозшивач "Справа А4" та 2 файли) за наступними документами:
1. Дві копії документа, що посвідчує особу з реєстрацією за місцем проживання.
2. Дві копії ІПН.
3. Дві копії військово-облікового документа для військовозобов'язаних.
4. Дві копії документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додатка до нього.
5. Оригінал документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього.
6. Чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
7. Дві копії документів, які підтверджують право вступника на пільгові умови вступу (за наявності).
Прийом документів здійснюється:
- за адресою
Харків, вул. Маршала Бажанова 17, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 9.00-17.00 (в інші дні за домовленістю)
Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту - 105 аудиторія адміністративного корпусу
– поштою:
Нова пошта або Укрпошта (з Кур'єрською доставкою):
адреса: 61002, Харків, вул. Маршала Бажанова 17, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова, Відділ діловодства і архівної справи (Документи для приймальної комісії) Телефон +380996222311 Мартиненко Людмила Михайлівна
– електронно на пошту директорату
Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту -
Ми чекаємо на вас!