attention1

Шановні випускники шкіл!

Кафедра "Підприємництва та бізнес-адміністрування" запрошує вас на навчання за освітньою програмою "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"  

Освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спрямована на підготовку фахівців з організації та моделювання власного бізнесу, створення та розвитку стартапів, ведення ефективної  підприємницької діяльності в різних сферах економіки, зокрема в торгівлі та біржовій діяльності  з використанням традиційних та новітніх методів (інтернет-трейдинг, електронна комерція та ін.) та набуттям практичних навичок роботи на платформах фондових, валютних і товарних бірж. Студенти вивчають комплекс дисциплін з питань організації та управління бізнесом, торговельної та комерційної діяльності. Випускники отримують теоретичні знання та практичні навички організації та ефективного провадження власної справи і бізнес-проектів.

Освітньо-професійна програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Календар НМТ 

 

Строки прийому заяв та документів,

конкурсного відбору та зарахування на навчання

 

Реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті триватиме з 14 березня  до 11 квітня 2024 року

Сервіс для реєстрації: https://my.testportal.gov.ua/registration/nmt 

Персональний кабінет: https://my.testportal.gov.ua/cabinet/login

 

Реєстрація електронних  кабінетів розпочинається 01 липня 2024 року на сайті https://cabinet.edbo.gov.ua/login

 

 1. Порядок роботи приймальної комісії під час прийому документів та проведення конкурсного відбору (дні тижня та години):

  Понеділок - п'ятниця: з 9.00 до 17.00, обідня перерва: з 13.00 до 14.00

  Субота: з 9.00-13.00;

  Неділя – вихідний.

   2. Прийом заяв і документів, вступні випробування, конкурсний відбір та зарахування на навчання вступників на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ступеня бакалавра проводиться в такі терміни:

Етапи вступної компанії

Денна форма навчання

За кошти фізичних та/або юридичних осіб

Початок реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів
01 липня 01 липня 01 липня
Реєстрація заяв вступників розпочинається

з 19 липня до 18:00

31 липня

з 19 вересня до 27 вересня

з 19 жовтня

до 27 жовтня

Формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих з повідомленням про отримання чи неотримання ними права здобувати вищу освіту за державним або регіональним замовленням

не пізніше 05 серпня

Вступники, які отримали рекомендації, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення

до 18:00

08 серпня

 Зарахування вступників:

–за державним замовленням проводиться;

 

 

– за кошти фізичних та/або юридичних осіб

не пізніше

10 серпня

 

не пізніше

30 серпня

 

 

 

не пізніше

30 вересня

 

 

 

не пізніше

31 жовтня
Надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції не раніше
09 серпня 
29 вересня  29 жовтня
Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб не пізніше 17 серпня  

 

 

Вступники можуть подати до 5 заяв на місця державного та регіонального замовлення у фіксованих (закритих) та відкритих конкурсних пропозиціях. Подання заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/ або юридичних осіб - до 15 заяв (включаючи заяви на бюджет).

 

 Ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання

(освітній ступінь бакалавра)

Галузь знань Спеціальність

Спеціалізація

(освітня програма)

Ліцензовані обсяги Нормативні терміни навчання
Денна форма навчання Денна форма навчання
07 Управління та адміністрування 076 Підприємництво та торгівля  Підприємництво, торгівля та біржова діяльність  100 3 р. 10 м.

 

 Перелік конкурсних предметів у сертифікаті Українського центру оцінювання якості освіти

(для вступників на основі повної загальної середньої освіти)

Галузь знань Спеціальність Спеціалізація (освітня програма)

Денна форма навчання

(бюджетна, небюджетна)

Вага предметів сертифікатів ЗНО

Вага

атестату

про

ПЗСО
Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі
07 Управління та адміністрування 076 Підприємництво та торгівля Підприємництво, торгівля та біржова діяльність 1. НМТ зукраїнської мови  0,35 0
100

2. НМТ зматематики

0,4  100

3. НМТ з історії України 

   

0,25

 100

4.Іноземна мова

або  біологія

    або фізика 

    або хімія

    або укр.література

    або географія

0,25

0,2

0,2

0,2

0,25

0,35

100
Мотиваційний лист  0  

  

Мотиваційний лист не збільшує конкурсний бал. Враховується лише у випадку, коли декілька абітурієнтів мають однаковий бал.

 

 Вартість навчання

освітній ступінь бакалавра:

- освітня програма Підприємництво, торгівля та біржова діяльність :

денна форма - 26 000  грн;

 

Назви посад, які можуть займати бакалаври підприємництва, торгівлі та біржової діяльності згідно з штатними розписами підприємств та організацій, а також органів державної влади та місцевого самоврядування

Сфера діяльності

Перелік структурних підрозділів,

у яких мають працювати випускники

Перелік посад, на яких мають працювати випускники
1 Державна служба Категорії фахівців, визначені у довіднику типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженому Наказом Нац. агентства державної служби України № 11 від 13.09.2011

- посади державних службовців місцевих державних адміністрацій: спеціаліст II категорії, спеціаліст;

- посади державних службовців, що мають наскрізний характер: спеціаліст II категорії з питань кадрової роботи та державної служби (в органах виконавчої влади);

- посади державних службовців – функції помічників керівників
2 Органи місцевого самоврядування Згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посади працівників з освітнім рівнем «бакалавр» відносяться до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. Класифікація посад - до сьомої категорії відносять – посади радників, консультантів секретаріатів районних у містах рад, спеціалістів виконавчих органів районних у містах, міських (міст районного значення) рад, спеціалістів виконавчих органів сільських, селищних рад.
3 Комерційні банки Відділи економічної безпеки

Спеціаліст відділу економічної безпеки

Економіст

Спеціаліст з торгівлі цінними паперами
4 Інвестиційні компанії Відділи інвестицій та економічної безпеки Спеціаліст з оцінки ризику
5 Промислові підприємства і їх об’єднання Відділи інвестицій та управління ризиком

Спеціаліст відділу управління ризиком

Економіст
6 Страхові і перестрахувальні компанії Усі функціональні відділи

Менеджер зі страхування

Провідний спеціаліст

Спеціаліст

Директор філії (представництва)

Провідний менеджер

Оцінювач ризиків (андеррайтер)

Провідний оцінювач ризиків (провідний андеррайтер)
7 Брокерські компанії Усі функціональні відділи

Начальник відділу

Провідний брокер

Брокер

Дилери
8 Підприємства сфери торгівлі Усі функціональні відділи

Агенти з торгівлі майном

Технічні та торговельні представники

Брокери (посередники) з купівлі-продажу товарів

Агенти з клірингу (обмінних товарних операцій) та експедиції

Торгівельні брокери

 

  Документи для приймальної комісії

Після отримання рекомендації до зарахування необхідно підтвердити своє бажання навчатися у своєму електронному кабінеті за допомогою КЕП або надати оригінали документів до приймальної комісії

На кожного рекомендованого до зарахування студента потрібно створити справу (папка-швидкозшивач "Справа А4" та 2 файли) за наступними документами:

1. Дві копії документа, що посвідчує особу з реєстрацією за місцем проживання.
2. Дві копії ІПН.
3. Дві копії військово-облікового документа для військовозобов'язаних.
4. Дві копії документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додатка до нього.
5. Оригінал документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього.
6. Чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
7. Дві копії документів, які підтверджують право вступника на пільгові умови вступу (за наявності).


Прийом документів здійснюється:

- за адресою 

Харків, вул. Маршала Бажанова 17, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 9.00-17.00 (в інші дні за домовленістю)

Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту - 105 аудиторія адміністративного корпусу

 – поштою:

Нова пошта або Укрпошта (з Кур'єрською доставкою):
адреса: 61002, Харків, вул. Маршала Бажанова 17, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова, Відділ діловодства і архівної справи (Документи для приймальної комісії) Телефон +380996222311 Мартиненко Людмила Михайлівна
 
– електронно на пошту директорату

Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ми чекаємо на вас!

 

 

 

 

 

 

 

 


Ми у соціальних мережах

 Фейсбук    Інстаграм

На сайті 430 гостей та 0 користувачів

ПБА Графік консультацій викладачів

ПБА графік прийняття академічних заборгованостей

ПБА BEKETOV BUSINESS INCUBATOR

ПБА школі розвитку StartUp Business International Economics Beketov School

ПБА обласний конкрс наукових робіт

ПБА створення електронних кабінетів

ПБА презентація кафедри